Dyskusyjne kluby edukacyjne
W interaktywnym harmonogramie kampanii mogą Państwo zamawiać materiały klubowe! Wystarczy zalogować się na stronie Ja czytam! i w piątym kroku harmonogramu (jeśli cztery pierwsze zostały wykonane) wpisać liczbę uczniów uczestniczących w Dyskusyjnych Klubach Edukacyjnych.
Przygotowaliśmy dla Państwa plakaty reklamujące kampanię i kolejne spotkania DKE oraz naklejki dla uczniów! Gadżety na pewno umilą spotkania klubowe i będą wspaniałym wyróżnieniem dla członków DKE.
Liczbę uczniów mogą Państwo zgłaszać do 12 października. Jest to jedyna szansa na otrzymanie materiałów klubowych Ja czytam!, ponieważ w tym roku przewidujemy tylko jedną wysyłkę!
Wysyłka materiałów nastąpi w połowie października.
Nie możemy się doczekać Państwa relacji na Facebooku!
18.10.2015 21:10, Elżbieta Pąchalska napisał:
Nadal nie mogę zamówić materiałów klubowych dla uczniów!
14.10.2015 08:39, Iwona napisał:
Mam to samo. Nie moge przejść drugiego kroku. Zgłaszałam swój udział w tym roku szkolnym. (Prowadzę DKE od ub. roku, zapisałam się wtedy na kurs I st ale bez egzaminu)
13.10.2015 15:13, Magdalena napisał:
Jak mam dopisać grupę ?
13.10.2015 12:30, anna napisał:
Moi drodzy, podpowiedzcie mi, gdzie mam podac liczbę uczniów w klubie dyskusyjnym? Dostałam ponaglenie z Operonu. Dziękuję
13.10.2015 11:04, Wioletta napisał:
Czy będzie jeszcze możliwość zamówienia materiałów, byłoby dobrze gdyby udało się wydłużyć termin. Ze względu na na wcześniejsze utrudnienia techniczne( podobnie jak u osób wpisujących się poniżej ) nie udało mi się zamówić materiałów w terminie. I co teraz?
12.10.2015 21:40, Viola napisał:
Ja również zatrzymałam się na drugim kroku - zakładka jest nieaktywna, a otrzymuję powiadomienia, że mija czas na zgłoszenie. Jak mam zgłosić grupę?
12.10.2015 20:06, Małgorzata napisał:
Podobnie, jak Pani Mariola mam nieaktywną zakładkę. Całość zakończyłam na 2 kroku i nic - dalej mam wszystko nieaktywne. czekam na podpowiedzi :)
12.10.2015 08:07, Ja czytam! napisał:
Szanowna Pani, czy na pewno wszystkie wcześniejsze kroki są uzupełnione? W razie problemów prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta (58 679 00 00).
Pozdrawiamy!
Zobacz wszystkie komentarze (11)